Frrrrredag!

Hade sämsta natten hittills tror jag. Varenda morgon vaknar jag runt kl 6 och ligger vaken i någon timma innan jag kan somna om. Den här natten låg jag vaken i typ 3. Det sög. Så imorse kunde jag helt enkelt inte ta mig upp! Leila fick gå upp och underhålla sig själv. Hoppas på förbättring för idag har vi skippat vår dagliga nap! Screw you jetlag! Annars har dagen varit fin. Åt en god frukost/lunch i form av rostmacka och tonfisk + rester av Leilas nudlar. Gick ner på stan och öppnade ett bankkonto (yay vuxenpoäng) så snart kan vi börja jobba! Gick även och köpte massa mat så nu är kylväskan full! Lagade en lyxigare lunch nummer 2 i form av nudelsoppa och stekta grönsaker! Så jäkla nomz! Nu ska vi ner till receptionen och boka äventyr till i helgen/nästa vecka när det blir bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0