damn you kärlek. damn you to hell!

Tänka sig att det är tre hela personer (TRE!!!! vilka är ni liksom?!) som tittar in här varje dag. Och jag som inte har skrivit något på hur länge som helst. Värmer mitt lilla hjärta! Som förövrigt är jättetrasigt. Och det råkar även vara anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag för allt som existerar i mitt huvud är så himla ledset och ensamt och deppigt. Så jag tycker att vi hoppar över det!
 
Varför inte ta och lyssna på lite fin musik istället? Och med fin musik så menar jag såklart ingen annan än älskade Lana Del Rey. Ni har väl inte missat att hennes nya album Born To Die - The Paradise Edition har kommit ut? 
Det har iallafall inte jag, och inte heller har jag missat att hennes biljetter till Annexet har släppts! 8april 2013 ♥♥ ta mig dit NU!

Kommentarer
Postat av: cvmo.blogg.se

Jag erkänner mig skyldig. Tittar in här väldigt ofta. Och ja, lana del rey är GRYM.

Svar: Det gör mig glad! :)
rey.blogg.se

2012-11-15 @ 14:36:59
URL: http://cvmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0