in a land of gods and monsters

Äntligen HELG! Sjukt smutt faktiskt. Började helgen på bästa möjliga sätt med världens bästa elliott. Möttes upp efter jobbet för middag och vin på Vapiano där jag, tro det eller ej, åt något annat än pasta med salami, ruccola och ricotta! Vet inte varför jag tror att det skulle vara något häpnadsväckande för er, det är ju inte som att det är något jag berättar om mig själv. "Hej, hur mår du idag? Fun fact: jag äter bara Salami, ruccola och ricottapastan på Vapiano". Aaaaaanywho. Jag har nog ätit den rätten varenda gång förutom en gång tidigare, men nu idag kände jag att det var dags för något nytt. Lite spännande och nytt i mitt liv så att säga. Blev en himla simpel rätt med vitlök, olja och persilja och räkor. Gott som fasiken, men den gamla goda salamipastan vinner med hästlängder (gillar faktiskt inte förändring).
 
Hade det så otroligt mysigt och fint med henne, och jag uppskattar verkligen sådana stunder med mina allra närmsta vänner nu när min vardag inte alltid är så lätt. Under de här jobbiga veckorna har jag verkligen märkt vilka som är mina riktiga vänner och vilka jag skulle klara mig utan. Är så himla glad att jag har personer runt omkring mig som bryr sig på riktigt. De må vara få, men fasiken vad fina de är. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0