little bit in la-la-la-la-love with you

Det är galet hur fort helgen tar slut. Är så himla glad över att jag numera ändå har fredagskvällen ledig till skillnad från förr när jag jobbade kvällar. 
 
Igår hade jag det så mysigt precis hela dagen. Började med att syrran köpte med sig massa gott till frukost hem. Det blev mammas hembakade surdegsbröd med massor av olika pålägg, kaffe, apelsin och banan. Sedan lade vi oss i sängen och kollade på pixarfilmen Brave som är så otroligt söt. Till det mumsade vi på godis och bullar. 
Sedan på kvällen gjorde vi iordning oss och mötte upp en vän i stan för att äta middag på en koreansk restaurang. Där beställde vi in ungefär 10 olika maträtter i olika storlekar och hade en matfest. Dog matdöden. Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv. 
 
Har du aldrig ätit koreanskt förut? Ät. Koreansk. Mat. Nu!
Jag beställde bl.a. in bibimbab, något jag har velat smaka på länge. Och satan i gatan vad gott det var! Ser kanske inte ut som mycket för ögat, men tro mig, det var insanely gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0