Gårdagen

Dör bakisdöden. Fast egentligen inte, för jag blir aldrig sådär vansinnigt bakis som somliga blir, Tack och lov! Men hade jag blivit det så hade jag garanterat dött bakisdöden idag!
 
Ååååh, gårdagen alltså! Jag hade så himla kul! Började kvällen med att möta upp min fina barndomsvän Kim på kungsholmen för lite chokladkaka och vin. Jag är så glad att vi har tagit upp kontakten efter sju år ifrån varandra! Sedan mötte jag upp ett par killar för middag, och efter det mötte vi upp resten av jobbet som ville med ut. Kvällen slutades på debaser för dans hela natten!
 
 
Helgen kunde inte hitta startat bättre. Igår var jag nog gladaste i stan, och jag lyckades undvika att fälla några tårar ;) jag som trodde att jag skulle bli jätteemotionell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0