Hej tisdag!

Är inne på min tredje arbetsbefriade dag och ena stunden känns det fantastiskt och andra stunden är jag otroligt uttråkad. Så fort jag inte har något att göra blir jag rastlös. Och tänk vilket bra tillfälle att börja träna egentligen, men jag har inte lyckats ta mig ut ännu. Imorgon kanske.
Annars har jag lyckats hålla mig hyfsat sysselsatt ändå. I fredags gjorde jag allt möjligt, igår tvättade jag kläder och gick på en tredje(!!!!) intervju på samma ställe som tidigare och idag har jag varit och hälsat på hemma hos min fina Ida som har flyttat hemifrån och snart ska jag även in och träffa min barndomsvän Cathrine. Älskar när jag har dagen fullspäckad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0