Housewife no more. snart.

Finally! Igår blev jag uppringd till en intervju som var redan idag och fick efter bara några timmar efter intervjun beskedet att jobbet blev mitt! Känns så jävla smutt att äntligen få någonting att göra om dagarna och att få tjäna lite pengar igen. Dock är det en visstidsanställning till ett uppdrag på bara 2-3 veckor, men det är alltid något! Iallafall medans jag letar efter nästa. Men de sa att det finns möjligheter till förlängd anställning om jag sköter mitt jobb bra, woop woop!
 
Annars då? Jag försöker få iordning på den här svinstian som jag kallar för hem. Satan i gatan vad skitigt det är överallt och vad mycket saker det ligger precis ÖVERALLT. Kom hem från mamma för cirkus två timmar sedan och fick något städryck. Kan det bero på att jag är trött på att hälsa på hos andra som precis när man kliver innanför dörren utbrister i ett "ursäkta att det är så stökigt hemma hos mig", när det i själva verket ligger en (EN!!!!!!!) tröja på golvet? Varenda gång det händer får jag osynligt panik och antecknar helt frenetiskt i ett litet minnesblock som endast existerar i mitt huvud vars rubrik lyder "personer som absolut inte får hälsa på hos mig och se hur ett stökigt hem ser ut på riktigt". But no more!
Var dock tvungen att ta en middagspaus och den dödade ju såklart all städpepp jag hade, så nu är jag trött istället. Men drog just på lite Jónsi i högtalarna och försöker inbilla mig lite städkli i fingrarna. KÖR BA KÖR!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS!! :D Vad roligt!

Svar: Tack :)<3
rey.blogg.se

2012-11-01 @ 18:44:32
Postat av: Cathi

Snygg!

Svar: Tack cutie <3
rey.blogg.se

2012-11-05 @ 22:09:15
URL: http://violacathrine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0