unemployed

Jag tror att intervjun gick bra! Jag är iallafall nöjd med min insats och om det lyckas ge mig jobbet så är ju det fantastiskt.
Annars då? Jag har ont i mitt huvud. Jag lyckas ha det hela tiden numera. Tror att det beror på att jag äter lite för dåligt, men jag och Elliott har faktiskt lovar varandra att träna och äta bra nu när vi inte kommer ha något att göra om dagarna. Jag hoppas att jag får tummen ur och ser till att ta det där med att träna på allvar den här gången för det är tamejtusan på tiden!
Jaja, nu ska jag städa lite, äta lite, göra mig iordning lite inför kvällen ♥
 
 Tog en liten bild idag när jag var på arbetsförmedlingen. Var där i 2 timmar och dog tristessdöden faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0