00.21

Kom just hem från jobbet och en snabb vända in till stan. Blev ombedd att komma med ut, och fast att jag inte alls var pepp på det så mötte jag upp min Daniel och två vänner för lite mat på donken och sedan en öl. Jag borde verkligen följt min magkänsla från första början och åkt hem på en gång för det var nästan det jag gjorde. Satt knäpptyst, glodde på min mobil och härdade ut på donken tills vi gick till tunnelbanan då jag åkte hem istället för vidare på den där ölen. 
Jag längtar tills den glada lilla tjejen som jag faktiskt är kommer tillbaka. Väl när jag kom hem möttes jag av myskatten Steven som allt gjorde mig lite gladare ändå! Det där med att ha någon hemma som väntar på en hela dagarna och ger sådan villkorslös kärlek är ju ändå himla fint. Och jävlar i gatan vad jag behöver sånt nu! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0