bye bye baby

Ååååh, gårdagen alltså.. Underbar kväll! Vi började kvällen med att göra iordning oss tillsammans hemma hos mamma, bara jag och mina fina tjejor. Sedan drog vi in till stan och spenderade hela kvällen i sann Dublin-anda! Eller åtminstone så sann den kan bli i vårt Stockholm.
Öl, dart-tävlingar, riverdance, livemusik, Dubliner, vänner, familj och så sinnessjukt mycket kärlek! Och en hel del tårar. Dock inte en enda tår från mig för i min värld är det lång tid kvar innan systern min flyttar ifrån oss och inte redan nu på onsdag. Min hjärna har satt igång något slags förnekelse-mode. Därför kändes det jättekonstigt när alla tog sådana seriösa farväl. Jag kommer nog inte fatta det förens hon är där borta i Irland.
Och då när jag tycker att det är lite jobbigt, ja då, då tänker jag köpa mig en biljett till Dublin och hälsa på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0