Dart, hot shots och river dance

Det är fint hur lite bra väder kan hjälpa en med mindre fint humör. Idag vaknade jag med känslan av att inte duga till någonting och allt lyckades gå lite extra tokigt nu på morgonen, men en titt ut genom fönstret och den fina solen fick mig på åtminstone lite bättre humör!
 
Igårmorse vinkade jag adjö till min syster som nu har flyttat till Irland. Har fortfarande inte fattat det, men här får ni en liten fotobomb på helgens avskedsfest. ♥
syster, mamma, snyggo
systern som flyttat till Dublin

 
hela gänget skålade hot-shot. vansinnigt god!
min alldeles egna ginger och så jag såklart
det blev lite tävling i dart på en utav pubarna. här har ni det ena laget (som även visar upp mina systrars vackraste sidor)
kvällen avslutades med river dance. dökul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0