qkjbndjkwdhg

Mitt huvud är helt tomt. Miljoner tankar borde virvla runt i kaos men jag bara stirrar. Kämpar för att hålla tårarna tillbaka. Tänk att mitt liv bara sådär slängdes upp och ner. 
Jag försöker sminka mig för jag ska snart gå till jobbet men det är så jävla svårt, mina händer slutar inte darra. Jobbet. Så satans ironiskt. 
 
Jag måste lugna mig, prata med folk och höra runt. För jag vet faktiskt inte vad det här betyder och hur det kommer påverka mig just nu så det är ju sjukt dumt att jag sitter här helt vettskrämd.
 
Det är ju också helt sjukt kul att jag sitter här och skriver kryptiskt om något som uppenbarligen påverkar mina känslor men som jag vägrar skriva och berätta exakt om vad det är. Som om jag vore någon viktig person liksom, haha! Fast vem vet, jag kanske inte får skriva? Det är ju såklart inte officiellt ännu. Men någon dag så kommer jag skriva om det! För jag är cool och trotsar regler!
 
(ps. Hamburgarna igårkväll blev helt insanly goda. På riktigt. Jag har nog aldrig ätit godare förut och tänk att jag har det så lyxigt att jag har en alldeles egen mästerkock i mitt eget hem!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0