hopelandic

Jag har märkt att jag lyssnar på samma musik på söndagar. Lugn och skön musik som nästan har blivit en slags söndags-ritual. Men bara när jag får vara ensam utan pojkvännen för jag har så himla svårt att lyssna på musik som jag gillar framför folk. Känner mig naken, rädd, exposed (höhö). Nej men allvarligt, musik är väldigt personligt för mig. Så när han skämtar om min musik så tar jag åt mig hur mycket som helst, och det är hur fånigt som helst.
 
Anywaaaays.. Tänkte ge er lite söndagsmusik! Min söndagsmusik som jag har lyssnat på idag. Sigur rós album ( ). Sigur rós är ett band från Island som i detta album sjunger på "hopelandic" vilket betyder att de i stort sett hittar på ljud som passar till musiken. Himla mysigt tycker iallafall jag, och jag har aldrig varit någon som bryr mig särskilt mycket om text. Såååå..enjoy. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0