Icke existerande självdisciplin

Idag stod jag i affären och stirrade på kakhyllan i 5 minuter. 5 minuter kanske inte låter så länge, men det är länge om man bara står helt stilla och stirrar. Hade en liten diskussion i mitt huvud huruvida jag behövde dämpa mitt sötsug med lite kakor eller inte. Jag beslöt mig för att strunta i kakorna och gick till kassan för att betala min mat. Men av någon kuslig anledning stod jag vid kassan med ett paket kakor i matkorgen iallafall! Märkligt. 
 
Så nu sitter jag här med ont i magen pga. för många kakor i magen. Men jag är glad ändå, för jag sitter nämligen och reflekterar över de 2 kommande veckorna. Jag har så mycket fina saker planerade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0