Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Varenda gång jag sätter på min systemkamera bävar jag mig för att bläddra igenom mina gamla bilder. Däribland alla 1 076 bilder ligger nämligen ett par hundra som jag inte varit redo för att ta itu med. Inte förns nu. För nu är det april, och det är VÅR och vintern är slut. Det har varit den värsta vintern i mitt liv men den är FUCKING SLUT! Nu är de rensade de där jävla bilderna. De är raderade, sorterade och omsorgsfullt (men en aningen argt) placerade i mappar för att sedan bli undangömda, glömda och obetydliga.
 
Men först tänkte jag lyfta fram en bråkdel av dem och längta tillbaka till sol och värme. Dessa är från vår resa i Kroatien-Tyskland-Danmark förra sommaren.
Den sista bilden är från en obehaglig gammal övergiven cirkus som vi hittade i Berlin. Vi smög oss in och betedde oss som två vettskrämda, men äventyrslystna småbarn. Fun times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0