Adjö familjen!

 
 
 
I helgen kom nästan hela min familj hit till Stockholm för att mysa och krama mig hejdå innan jag åker till Australien. Nu är det kaos och proppfullt och alldeles, alldeles underbart här hemma hos mamma!
När man ska iväg på obestämd semester får man pussar av en söt Alicia!
Jag tog med mig min vackra mamma, alla systrar, respektive och barn till stan för att avnjuta lite svensk husmanskost. 
Jag hade bokat bord på Kvarnen för 8 personer+1 barnvagn. Stora familjen!
Grabbarna och Alma.
Vi var uppe tills klockan slog sen natt och fyllde mammas alla golvytor med madrasser och sov. Och imorse vaknade jag upp med lägenheten fylld av FAVORITER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0