Min fantastiska lördag genom en mobilkamera

Igår vaknade jag upp med en underbar irländare och en syster i min säng. Så himla fantastiskt! Efter en riktigt seg morgon så packade vi ner våra badkläder och tog oss ner till vattnet och badade. Fionas första dopp i Sverige och mitt sista för iår. 
Lite badkonst, varsågod!
Sedan blev det bråttom hem för att byta om, för plötsligt var det dags för picknick och kubb på Djurgården med ett par vänner. Vädret var fantastiskt och sällskapet likaså! Och för att inte tala om mina kubbskillz. 
 
Efter massa lek i en park blev det plötsligt himla bråttom igen att åka hem och göra iordning mig på nytt, inför kvällen denna gång. Jag hade nämligen anordnat en liten hejdå-jag-åker-snart-fest. Jag blev så himla sen och fick skjuta upp en timma. Dumma mig!
Hade nog den finaste lördagen på himla länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0