För mycket sol

Ja alltså, misstänker att detta är högst förbjudet att ens säga och riskerar nog ett par arga reaktioner på detta (känn dig träffad Ida), men idag har jag faktiskt fått för mycket sol. Var för lat för att ta mig till stranden idag. Det tar faktiskt ett litet tag, man måste nämligen ta antingen buss, tåg eller färja beroende på vilken strand man ska till, och det orkade faktiskt inte jag. Så istället gick jag till en park som ligger 5 minuters promenix ifrån och betalade för lite poolhäng istället.
Poolen ligger utomhus så jag badade lite och låg sedan på gräset och lyssnade på podcasts. Himla smutt! Men det blev som sagt lite för mycket sol och för lite dryck, så jag åkte på världens huvudvärk och kände mig helt knasig. Stackars mig :) hihihi.
Hittade den här bilden för ett par dagar sedan. Tyckte att den var lite skoj! Adieu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0