yo

Det var ju inte meningen att bloggen skulle bli bortglömd. Hoppsan! Nåväl. Hej!
 
Jag har nu varit i Sydney i en evighet. Trivs jättebra här! Har umgåtts en hel del med min släkt som bor här, vilket är fantastiskt, för det har jag i stort sett aldrig haft möjlighet att göra förut med tanke på att de bor väldigt långt ifrån mig.
Men nu har jag flyttat till mitt egna ställe  i stan. Eller egna och egna, jag har mitt egna rum men delar lägenheten med ett par andra.
 
Mina kusiner, som för övrigt är sjukt roliga, åker till London och Paris över jul och nyår och kommer totalt vara borta i 5 veckor vilket är lite tråkigt. Men ska se till att ta igen tiden när de kommer hem igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0