don't forget to breath

Herregud vad jag är stressad. Jag är stressad på jobbet. Jag är stressad när jag har rast. Jag är stressad när jag äter. Jag vaknar upp om natten när jag sover och är stressad. 
 
Why? För att jag har ett nytt jobb! Eller ja, nytt och nytt. Jag sitter på samma jobb som tidigare, men jag har fått en ny tjänst! En uppgradering skulle man nästan kunna kalla det. Från administratör till projektkoordinator! Vilket är en ganska stor uppgradering ändå. En hel level up liksom! DING!
 
Det är jättekul! Men också väldigt stressigt. Att komma in i en roll som är hyfsat främmande, och att hoppa in i någon annans projekt mitt i. Jag har tagit över en roll som en annan lämnade vilket har gjort att jag har haft minimal tid på mig att lära mig det jag gör. Så den största delen av tiden har jag i stort sett ingen aning om vad det är jag gör. 
Och som om inte det vore nog så jobbar jag lite "dubbelt". För rollen som administratör, som jag hade tidigare, fungerade som ett stöd för killen som jobbade som projektkoordinator (som jag nu har tagit över), och den tjänsten har inte blivit ersatt. Så nu gör jag det som projektkoordinatorn ska+administrativa skiten som jag jag gjorde tidigare. 
 
MEN!!!!!!!!!!...nu tänker jag släppa all den här stressen (vem försöker jag lura) och ta semester! WOOH! Jag drar på en långweekend i Dublin, baby! On my way as we speak!
 
Adieu ♣ /leprechaun-rey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0