Nyår vol. 2

Förra helgen hade min fina Ellen ett alternativt nyår för ett par vänner hon inte kunda fira det riktiga nyåret med. Festen gick i maskerad-tema där man skulle klä ut sig till något som började på första bokstaven i sitt namn. Vi var väldigt få, men alla var så himla fina! 
 
Ellen, eller rättare sagt Eminem, kände sig inte riktigt 100 med vad hon skulle göra med sina händer. 
Jag fick användning för min sjukt gamla balklänning som jag hade i nian OCH min krona! Fantastiskt! Här vinkar jag som bara en prinsessa gör. Eller som en proom queen. Eller en pageant queen. 
Jens som Jesus.
Ida som en insekt, närmare bestämt världens sötaste fjäril. 
Behöver jag ens skriva vad Kitty var utklädd till? I don't think so. Sjukt het var hon iallafall!
Avslutade maskeraden med en massa bilder i en spegel, bytte om och drog ut och dansade tills klockan slog 5. BÄSTA nyåret iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0