Oh la la, snittar och Champagne

För några helger sedan annordnade min syster en snittar- och Champagnekväll för oss och ett par vänner. Det blev en perfekt ursäkt för vissa att använda sina nyårsoutfits som man annars använder alltför sällan. Det blev en perfekt ursäkt för andra (läs mig) att köpa en helt ny klänning! 
 
Jag blev välkomnad av denna fina trio och ett glas bubbel. Inte helt fel. 
 
Värdinnorna hade gjort iordning så himla gott tilltugg! Varför i allsin dar äter man snittar så sällan? Man borde införa obligatoriska snittkvällar minst en gång i månaden faktiskt! Jag åt nog mest av allihopa. Åååååh, vill ha mer. Nu!
 
Flaska, efter flaska, efter flaska. Det tog liksom inte slut.
 
Fångade min söta syster på bild mitt i ett fall. Och det får väl avsluta den här fina bildbomben! Fantastiskt fin kväll! 

Kommentarer
Postat av: Tharanga

Det var det verkligen! Lite förvånad (och tacksam) att du inte tog med dig bildserien på hela fallet :)

2013-01-17 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0