Fairies, scones, guiness och leprechauns

Här kommer en mindre bildbomb från min helg i Dublin. Enjoy!

När man bor hemma hos min syster som gäst får man vikta handdukar (precis som på hotell) och en alldeles egen pez. Så himla fint. 
När vi strosade runt på stan blev vi ombedda att bli fotade till en street style-blogg (klick). Man tackar!
Gick förbi ett food market och dregglade på alla scones. 
Svängde förbi Trinity College och tittade på fina byggnader.
Det är faktiskt inte alltid så lätt att synka blinkningar. Ibland får man nöja sig med lite antingen eller! ♥
Åt vansinnigt god brunch på Lennox cafe. Eggs benedict, cappuccino och scones med sylt och grädde. 
Åkte till Dún Laoghaire (som i PS. i love you!!!) och betedde oss som barn. 
Besökte National Leprechaun Museum och betedde oss ännu mer som barn! Klättrade upp på enorma möbler (jag insåg hur höjdrädd jag faktiskt är när jag inte vågade hoppa ner. Extremt ocoolt), lärde oss om leprechauns och fairies och hörde sagor. 
Hade en underbar resa med massa guiness, mat, irlänsk musik och riverdance, skratt och galenskaper. Tack syster

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt med fina kommentarerna på streetstyle bloggen! Sjukt snygg också!

Svar: Ja, jag blev helt chockad! Tack fina!
rey.blogg.se

2013-03-07 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0