flytt*3

Jag har nu bott i Solna i snart 2 veckor för att återigen fungera kattvakt åt övergosiga Hild och oförutsägbara Lily. Min vän åkte iväg på ännu en resa och bad mig bo här med deras tjejer. Självklart! Tackar inte nej till att få mysa med katterna och till en egen lägenhet!
Nu börjar dock dessa två veckor lida mot sitt slut. Imorgon kommer kompisen hem (vilket jag för övrigt inte klagar på för jag har saknat henne massor), och då är det dags för mig att förflytta mig till nästa ställe. Denna gång styr jag mot stan och bor hos madde i ett par dagar, sen drar jag till ena systern någon gång nästa vecka, och till påskhelgen tar jag med hela den familjen till andra systern! 
Jag kommer alltså bo i en resväska och bosätta mig lite överallti två veckor till. Jobbigt och mysigt! 
 
Jag i favoritglasögonen, favoritlinnet, favoritläppstiftet och nya håret. woop

Kommentarer
Postat av: Cathi

SÅ JÄVLA SNYGG

Svar: DITO! <3
rey.blogg.se

2013-04-18 @ 13:43:21
URL: http://violacathrine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0