mr sandmans absence

Känner mig så trött ikväll att jag tror att jag snart ska falla rätt ner på golvet. Jag har sovit dåligt i flera veckor och nu känner jag att kroppen snart inte orkar mer trötthet.
Trots det kan jag inte somna på kvällen. Trots det vaknar jag mitt i natten och måste vänta alldeles för länge tills jag äntligen somnar om. Och trots det vaknar jag långt innan klockan ringer innan 6 på morgonen. Varenda natt.
 
Jag vill lägga mig i sängen, dra över ett varmt täcke över mig, sluta ögonen och somna in i en lång dvala. Sova tills jag varken kan eller vill sova längre, och vakna upp igen när snön är borta för gott för detta halvår (KOMIGEN NU WEATHER GOD). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0