#ootd

Vem hade kunnat tro att jag var en såndär tönt som fotar sig själv i spegeln för att visa hur man ser ut? Inte jag. Men jag behöver faktiskt visa min fina tröja! Köpte den förut för ett tag sedan på Monki. Jag har en tendens att hitta kläder där som jag tycker är så fula att jag måste ha dem. För vissa kläder som är fula är såpass fula att de blir fantastiska. Som den här fula tischan med två ylande vargar (och två månar WOAH FLIPPAT).
Har för övrigt en ful kjol på mig från weekday i sammet. Alla verkar tycka att den är ful-ful, men inte jag, för jag tycker den är ful-AWESOME! MER SAMMET ÅT FOLKET!!!!!!!!!!!!!!
 
(Nu ska jag gå och putsa spegeln....) HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0