Birthday gurl

22. Så himla litet ändå. Det låter ju så fruktansvärt ungt. Barnrumpigt! Och det är väl lite så jag känner mig fortfarande - som en liten töntig barnrumpa! 
Jag har så många vänner i min ålder som har hunnit få åldersnoja flera gånger om, men för mig är det snarare tvärtom. Känner mig precis så ung som jag vill vara! 
Började födelsedagsfirandet igår med lunch och glass i stan med mamma, sedan avslutade jag kvällen hemma hos dessa två. Vi packade ihop en spontanpicknick och satt ute och hade det smutt i solen i flera timmar! 
Tapas, kex, öl, varm&kall, cider, musik. Jag satt och åt en sur rabarber doppad i socker och insåg att det hade blivit sommar över natten. 
Idag fortsatte firandet på en balkong i Solna. Blev uppassad med bubbel, sushi, tårta och vansinnigt mycket kexchoklad! Nomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0