Mvh trött tjej

Jag har inte kommit till ro när det gäller att rita på flera veckor. Ska jag väl rita så behöver jag kunna sitta i ett par timmar helt ostört och bara koncentrera mig på det jag gör, och detta har jag då haft problem med på sistone. Jag försökte någon gång för några veckor sedan men det slutade bara med att jag blev missnöjd och förbannad och opepp på att ens försöka på nytt. Trodde aldrig att det skulle göra mig ledsen, men jag blev det.
 
Himla tur för mig att jag har vänner som märker av sånt och ger mig ett paket med lite pepp och nya fina pennor i födelsedagspresent! Klockan är nu snart halv sex på morgonen och jag har nu suttit i nästan prick 7 timmar (!!!!) och ritat non stop förutom när jag tog en 5minuterspaus (no joke) för att kasta i mig något att äta. Jag känner mig yr. Trött. DÖD! Men jag är klaaaaar! Och jag leveeeeer!
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0