Framme!

Godmorgon på er! Eller godnatt för er i Sverige. Vi har precis checkat in här i Brisbane. Bussresan gick förvånansvärt smidigt! Började resan med att se på film med Viola, sedan efter 2 timmars resande så vinkade vi ännu en gång hejdå till Viola som skulle hälsa på vänner i Mackay. Då återstod bara 17 timmar av resan mot Brisbane! Spenderade de kommande 9 timmarna åt att läsa och passade på att kissa och äta när vi gjorde längre uppehåll. Resten av tiden läste jag, lyssnade på musik och sov. Är så glad att det inte var alldeles för jobbigt! Jag menar 19 timmar på buss. Det är sjukt! Väl framme känns det knäppt, är inte van vid att vara i en större stad. Här finns massa byggnader istället för palmer och stränder! Inte alls vad jag är van vid. Ska passa på att sova lite nu. Nu vet ni iallafall att jag är framme. Hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0