Goodbye Cairns!

Idag är det exakt 4 veckor sedan vi åkte hit till Australien. FYRA VECKOR! En hel månad! Så himla sjukt! Vi åkte hit till Cairns utan några som helst planer om hur länge vi skulle stanna. 
Anledningen till att vi ens har stannat så här länge är tack vare stället vi har bott på. Vi bokade detta hostel tack vare att Leila har en kompis som tipsade oss om detta ställe då hon året innan själv hade bott där. Väl hemma i Sverige bokade vi våra första nätter här på Calypso, vem hade kunnat tro att vi skulle spendera en hel månad här? Hihi hurra! Här har vi träffat FANTASTISKA människor som jag kommer minnas genom hela livet! Vänner för livet liksom, som jag förhoppningsvis kommer träffa igen! 
 
Dock har Cairns inte så mycket mer att erbjuda utöver det vi redan har gjort här. Så nu är det dags att börja röra oss neråt längs kusten. Inatt sätter vi oss på bussen för en 11 timmar lång (!!!!!!!!!) resa till Airlie Beach. Där kommer vi bo en natt, sedan kommer Viola (som åkte på andra äventyr för några dagar) att möta oss där för att sedan hänga med oss på en 2 dagars segeltur till Whitsundays! Kanonkul! Önskar bara att jag kunde packa med mig fina Calypsofamiljen med mig föralltid. 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0