Koalor! Och andra trevliga djur

Igår åkte jag och min kusin på zoo! Jag älskar zoo.
Där fanns sömniga koalor!
Kompiskoalor!
Mammakoalor. Hon bär alltså på två ungar. En på magen och en på ryggen. Supermorsan!
Wallabies. Som satt på sina svansar av en oförklarlig anledning. Det såg kul ut.
En flying fox med en unge på magen. Sjukaste djuret jag har sett. De ser ut som små hundar, fast med stora fladdermusvingar. De hängde för det mesta uppochned och höll om sig med sina vingar, så att de såg ut som små vampyrkoldolmar. Stod och stirrade bra länge på dem. Väldigt fascinerande!
En stirrig koala.
Minipingviner! Sjukt söta!
 
Utöver dessa såg jag dingos, Tasmanian devils, en krokodil, kängurur, fåglar osv osv. En massa australienska djur helt enkelt. Kanonkul!

Kommentarer
Postat av: Cathen

Åh satanes vad coolt!

2013-11-01 @ 21:43:13
Postat av: madde

haha wallabiesen :D ser ut som de gör yoga

Svar: Hahahahahahhaha jag dör, du har rätt!!!!
rey.blogg.se

2013-11-02 @ 07:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0