Mot Brisbane!

Jag ska visa er bilder från vår fantastiska segelsemester snart, det kruxiga är att jag måste ha tillgång till en dator för att ladda upp bilder, för jag har inga på mobilen att visa er. Vilket jag visserligen har, men jag har inte tillgång till wifi. Men inom en snar framtid ska jag visa er lite mer! Jag sitter nu vid hostlet Backpackers by the bay (fantastiskt hostel) och väntar på att ta mig ner till bussen som ska ta mig till Brisbane! Resan kommer ta hela skräckinjagande 19 timmar. Ser inte fram emot det. Verkligen inte :( bussen åker kl 11 idag och vi är framme kl 6 imorgonbitti, och då måste vi hitta till vårt nya boende. Kommer bli två jobbiga dagar. Hör av mig när jag är framme i mitt nya hem och har sträckt ut mina ben! Puss på er gobullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0