Me and my three sisters

En dag i februari åkte jag och min kusin till ett ställe i NSW som heter The Blue Mountains. Tanken var att vi skulle åka tidigt på dagen och gå i grottor och åka sky rail, men, som så många gånger förr, fastnade vi framför MTV som hade The Hills-maraton. JAG SKÄMS INTE. Best show ever. Flera timmar senare kom vi äntligen iväg. Lite för sent dock, alla guideturer var fullsatta och slut. Vi nöjde oss med en promenad genom skogen istället. Det kändes helt ok med tanke på att vi hade fått tillbringa hela förmiddagen åt glass, LC och Speidi <3 Hehe. 
Så här ser det ut. Det heter ju The blue mountains pga den blåa färgen man ser från håll. Jag såg inte hur blått det faktiskt var där förns jag kollade på bilderna hemma. Pretty cool.
Det finns tre klippor där som kallas för 'the three sisters'. Vi tänkte att det ju skulle vara lite kul att fota mig med dem som om de vore mina tre systrar. Hej dålig humor!
Det var skitkul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0