I<3food

Gah. Älskar pancakes on the rocks. Tycker att det är synd att många utav matkedjorna här inte finns där hemma. Jag kommer definitivt sakna det här när jag kommer hem:
Nom nom.
 
Härom dagen hade jag en heldag med min kusin Nadi!
Vi bestämde oss för att åka skridskor och äta mat. Båda två är helt värdelösa på att åka och vi hade sjukt kul! Åkte i snigelfart och hängde på kanten hela tiden. Skrattade så himla mycket åt hur dåliga och livrädda vi var!
Sedan gick vi till ett sushi train och åt tills magen gjorde ont. Sedan gick vi till Max Brenner och åt efterrätt tills vi mådde dåligt. Ännu en kedja jag kommer sakna när jag kommer hem!!!! Det är ett chokladställe. Det är underbart!!!!
Gårdagen, alla hjärtans dag ni vet (blä), spenderades med Isabella. Vi möttes på frulle, promenerade runt i darling harbour och fikade. Sedan hängde jag med Ben, Nick och Tim - ett par australienska vänner. Vi käka pizza och drack öl, och körde king's cup. Kanonkul.
 
Vad har ni hittat på på sistone mina små gullebullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0