Måndag

Jag har ju glömt att berätta att jag har flyttat. Mitt kontrakt i lägenheten med mina italienska grabbar gick ut och nu bor jag i en ny lägenhet 5 minuter ifrån. Centralstationen ligger precis utanför, jobbet ligger 5 minuters promenad ifrån, och bäst av allt är att jag har ett riktigt rum! Haha låter ju kanske lite stört. Men mitt förra rum var inte ett riktigt rum. Tänk er ett vardagsrum som man har satt upp "temporära" väggar i. Alldeles tunna spånskivor typ. Vardagsrummet har man alltså gjort till två sovrum genom att använda dessa skivor. Jag hade mitt egna rum, och intill bodde två killar. Men nu har jag ett riktigt rum, med riktiga väggar! Känns fantastiskt haha! Det är dessutom större! Det negativa med det här stället är att det bara bor tjejer här. Mina italienska killar var fantastiska att bo med för de städade efter sig och lagade tillochmed mat till mig ibland. Tjejerna här är sjukt grisiga. Och! Det är en del insekter i köket så jag håller mig till mitt rum. Fy.
 
Viola drog till Nya Zeeland i en månad men är nu äntligen tillbaka! Hon är dock bara här i 1,5 vecka, sedan beger hon sig iväg igen. Under denna tid bor hon hos mig. Vi har mötts upp i samtliga städer jag har besökt här i Australien, men nu kommer hon flyga till västkusten så nu kommer vi inte ses något mer här :( känns ju lite tråkigt. Men när alla är tillbaka i Europa så ska vi ses i antingen Tyskland eller Sverige! Det är sjukt att det är enklare för oss att ses i Europa än i Australien. Det här landet är så himla stort.
 
Anywho.... nu vet ni. Att jag har flyttat. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Niki

Vad jobbar du med just nu?? :)

Svar: Jag säljer svingod gelato :) har skrivit om det i detta inlägg:
http://rey.blogg.se/2013/december/nomza-glass-i-stora-lass-hela-dagen-lang.html
rey.blogg.se

2014-02-12 @ 03:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0