2014

Nytt år! Känns helt sjukt och spännande och galet att jag är här borta och spenderar första tiden på det nya året. Nu har jag varit här i 4 månader. Tiden går så jäkla fort!
Det nya året firades in med Viola och tyskarna. Vi drack och spelade lite spel hemma hos henne med alla housemates och vänner, sedan bar det av till stan för att se fyrverkerierna vid harbour bridge.  Vi hittade efter massa promenerande en hyfsat bra plats och slog oss ner och väntade. Själva fyrverkerishowen var verkligen jättefin, trots att vi inte hade bästa platserna för att se dem, men alltså jag fattar inte hysterin i att se dem. Nåväl! Efter tolvslag och fyrverkerier så åkte jag hem. Lugn och fin kväll!
Nyårsfina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0