Hejdå ilgin:(

Och så kom dagen för ännu ett hejdå :( Jag lärde känna Ilgin för inte alls så länge sen. Typ.. en och en halv vecka sen kanske? Känns verkligen som att vi känt varandra 4ever, haha vad knäppt att jag nyss träffade henne! Hon är verkligen en utav årets favoritpersoner!
Igår var dock sista dagen för henne i Sydney, för idag bar det av på nya äventyr. Så vi samlades ett gäng och gick och åt middag på Vapiano (kändes för övrigt lite tomt och lite konstigt utan Ellen och Ida), och sedan drog vi ut och dansade en sista gång. Trots att det är söndag finns det alltid någonstans att gå. Kanonkul!
Sedan var det dags för att säga hejdå på en tom och tråkig tågstation. :( Men är helt hundra på att vi kommer ses snart igen!
 
Annars då? Förutom att alla mina fina vänner, både privat och från jobbet, lämnar mig på en och samma gång mår jag bra. Än har jag ett par sötnosar kvar! Fast har ioförsig åkt på en dryg förkylning som med högsta sannolikhet håller mina flatmates vakna om nätterna. Hostar och har ont i halsen och är trött. Men annars bra! Saknar er där hemma! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0