love my germans to death

Det är ju fantastiskt det här med att resa och se världen och göra sjuka saker och träffa underbara människor! Men det är också så himla svårt, jobbigt och förjävligt att behöva säga hejdå till så många vänner hela hela tiden. För förr eller senare skiljs man ju åt. Och det suger. Men ibland har man turen att råka hamna i samma stad igen! Sedan jag flyttade hit till Sydney har jag återigen träffat Viola, Dan och Isabella! Samtliga är sötnosar jag lärde känna hemma på hostlet i Cairns.
Förra veckan kom även Chrissy och Janina hit till Sydney! Blir så glad av att få träffa dem igen. De är verkligen fantastiska. Hängde med dem så mycket jag kunde innan det var dags för dem att röra sig vidare. Ännu ett hejdå. Men vi kommer definitivt ses igen! Om inte här i OZ så i Sverige eller Tyskland!
Häng på hotell med mina fina tyskar Janina och Isabella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0